Sunday, May 9, 2021

Fit kokosový dezert

 



Kombinace čokolády, tvarohu a kokosu nemá chybu. Jestli souhlasíte, určitě dezert vyzkoušejte. Dělám dvě varianty, buď ozdobím nasekanou čokoládou, pak dezert mohu nechat uležet v lednici a v případě okamžité spotřeby vyměním nasekanou čokoládu za rozehřátou, která vytvoří na dezertu skvělou krémovou konzistenci.



Fit kokosový dezert


na 3 porce


na základ

45 g jemných ovesných vloček

6 g nepraženého kakaového prášku

½ ČL mleté cejlonské skořice


na krém

250 g tvarohu, nízkotučného

70 ml kokosového mléka, nízkotučného

     z konzervy, hustá část

12 g kokosu, strouhaného

30 g syrovátkového proteinu, příchuť vanilka

15 g čekankového sirupu


na ozdobení

9 g nepraženého kakaového prášku

30 g čokolády 100%, nasekané, nebo rozehřáté ve vodní lázni (viz Tip)

3 g kokosových lupínků



Ovesné vločky, kakao a skořici nasypte do vhodných skleniček, zalijte vroucí vodou tak, aby byla vločková směs ponořená a nechte několik minut odležet.


V misce smíchejte suroviny na krém. Směs navrstvěte na ovesné vločky, posypte kakaem, nasekanou čokoládou a kokosovými lupínky. Dezert nechte v lednici proležet.


Tip

Výborně chutná dezert ozdobený rozehřátou čokoádou. V tomto případě je nejlepší dezert vychutnat hned po připravení, než čokoláda ztuhne. Kombinace horké čokolády, tvarohu a kokosu stojí za vyzkoušení.



Share:

9 comments

  1. Díky za recept. Moje nová přítelkyně miluje kokos, tak jí to zkusím udělat ke snídani o víkendu. A jestli ne, tak nám kousek od bytu sídlí Zelenkova cukrárna, tak kdyžtak koupím nějakou rychlou variantu tam. :D Ale doufám, že na to nedojde. Tohle nevypadá složitě a mohlo by se mi to povést. Škoda, že já jen kokos moc nemusím. :/

    ReplyDelete
  2. Tiramisu vypadá nádherně máte na to nějaké speciální nádobí nebo stačí obyčejná sklenice ? Koukala jsem totiž někde, že se dělají i speciální skleničky přímo na tiramisu, tak jestli právě nejsou tohle jedny z nich :) Pak IKEA má pěkné skleničky, ve kterách jsou svíčky, takové v podstatě panákovky.

    ReplyDelete
  3. Hmm to vypadá božský.

    ReplyDelete
  4. Na těchto panacotách nebo dezertech je fajn, že se to dá všelijak kombinovat. Já si do nich občas nasypu i sportovní doplňky stravy na zlepšení regenerace po výkonu. :) Za mě fajn. Dneska se dělají už i ochucené, takže to tomu dodá další chuť a je to. :) Ale co si budeme povídat, nejlepší je to jen tak na hulváta se sladkou šlehačkou. Ale to jen když mám cheat day. :D

    ReplyDelete
  5. Tak tohle je pecka !! Já jsem z toho udělala 4 porce a bylo to akorát. Chuťově mi to připomíná něco mezi zmrzlinou Míša nebo Eskymo a je to fakt výborné.

    ReplyDelete
  6. Ten dortík jsem si nakonec udělala teď o víkendu a musím uznat že to je opravdu moc dobrá věc. Vůbec se mi nechce věřit tomu že to chutná tak dobře, ale opravdu. Chutná to výborně. Jen teda docela dost cukru na můj vkus. Ale tak co, já si to vyžehlím tím, že si zase objednám guaranu a budu více přírodně laděná.

    ReplyDelete
  7. Pokud zkoušíte takové různé věci tak si ještě objednejte třeba i raw kakao. Myslím si že nebudete litovat, je to opravdu skvělá věc. A hlavně se dá darovat třeba někomu. Já tuto formu jídla a sladkého mám opravdu ráda. Je to asi dáno tím že máme všude v ČR dobré a kvalitní cukráře.

    ReplyDelete
  8. S manželem teď hodně jezdíme na gravel kola a tak nám po té projížďce dělá velkou radost si prostě dát nějaký dezert. Máte ale právě pravdu v tom že méně kalorií chutná občas také lépe. Proto jsem uvítala váš blogík.

    ReplyDelete
  9. Pokud jde o dezerty, podle mě se vyplatí koupit ty oblíbené.

    ReplyDelete

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig