Friday, July 19, 2019

Fitness tiramisu


Je libo tiramisu k snídani, nebo jako dezert? Můžete si vybrat! Základem je totiž ovesná kaše s espressem a tvaroh, nebo jogurt. Já si ho oblíbila hlavně jako dezert, ale bude to tím, že mi nikdy nevydržel až do rána. Rozhodně ale stojí za to,  nechat ho chvíli proležet v lednici. Tak dobrou chuť!



Na 3 porce o velikosti skleniček 300 ml budete potřebovat:

  • 100 g jemných ovesných vloček
  • cca 300 ml mléka /vody, nebo kombinace mléka a vody (já použila mandlový nápoj)
  • skořice podle chuti
  • 1 shot espressa (odeberte 3 lžíce kávy do krému)
  • 1 banán
  • 1 ČL mandlového másla
na krém:
  • 420 g řeckého jogurtu, nízkotučného , nebo (měkkého tvarohu, odtučněného)
  • 20 g syrovátkového proteinu, vanilková příchuť
  • 1 ČL mandlového másla
  • 3 PL espressa 
na ozdobení:
  • 1 PL nepraženého kakaového prášku

Ovesné vločky krátce opražte na pánvi, přidejte vámi zvolené mléko, vodu, skořici, vařte asi 4–5 minut do zhoustnutí. Konzistenci kaše ovlivnite množstvím přidané tekutiny. Připravte si espresso a odeberte z něj 3 lžíce kávy na přípravu krému. Do uvařené ovesné kaše nalijte zbytek připravené kávy, mandlové máslo, doslaďte rozmačkaným banánem a důkladně promíchejte.

Ingredience na krém promíchejte.

Do sklenic střídavě navrstvěte ovesnou kaši a krém. Na závěr nasypte do jemného sítka kakao a povrch tiramisu posypejte. Tiramisu nechte v lednici uležet, nejlépe přes noc.

Tip:
Výborně chutná i čerstvě připravené v misce jako kaše. 
Zbytek kávy můžete nalít po okrajích kaše, pro svěží chuť povrch ozdobit malinami, či borůvkami. Na ozdobení můžete také použít plátky mandlí.

Dobrou chuť



Share:

10 comments

  1. Grazie per aver condiviso questa eccellente ricetta tiramisù. Sicuramente, lo terrò a colazione.

    ReplyDelete
  2. Mohu se zeptat jak dlouho trvá příprava?

    ReplyDelete
  3. Může se použít jaká koliv káva?

    ReplyDelete
  4. Skvělý nápad propojit chuť tiramisu do ovesné kaše! Udělala jsem si veganskou verzi - použila jsem mandlové mléko a kokosový jogurt :) Bylo to vynikající! Doporučuju všem vyzkoušet a děkuju za inspiraci.

    vedomevdome.cz

    ReplyDelete
  5. Nejlepší, připravuji nám s přítelem tuhle dobrotu vždycky den dopředu k snídani a vždy se na to šíleně těšíme :-)
    Jája

    ReplyDelete
  6. Výborný recept! S dětmi jsme si to jednoho odpoledne udělali a moc jim to chutnalo. Dokonce i ty skleničky na to mi pomohli vyzdobit. Použily laky na nehty a musím říct, že se pořádně vyřádily. Kupodivu to na tom skle drží dobře :-) Jídlo by mělo chutnat a zároveň být zábava :-) Aspoň jim v tom všem shonu unikne fakt, že je to i docela zdravé.

    ReplyDelete
  7. No vidíte to, tiramisu z ovesných vloček jsem ještě opravdu nikdy nikde neviděla. Ale přijde mi to jako skvělý nápad pro někoho, kdo drží dietu. Já jsem si začala objednávat dietní pokrmy tady a také tam přidávají sem tam dietní dezerty. Ale tento bych klidně doma připravila rodině nebo přátelům. Skvělý tip.

    ReplyDelete
  8. Už několik měsíců mi to vrtá hlavou a říkám si, že bych chtěla mít aspoň z poloviny tak dobře vybavenou kuchyň jako Ty. :-) A tím myslím například ty parádní misky, do kterých si připravila tiramisu - to tedy vypadá neskutečně. Pod vánoční stromeček jsem si tedy sama sobě objednala větší nákup (díky slevovému kuponu nebyl vůbec drahý) mističek, sklenic a dalšího, tak se na to nemůžu dočkat ;-)

    ReplyDelete
  9. Tento recept vypadá perfektně. Určitě bych chtěla ochutnat ho. Až přestanu odebírat krabičky a hubnout, určitě zkusím ho uvařit. Pokud někdo hledá pro sebe také krabičky, můžete napřiklad porovnat je na https://srovnejdiety.cz/

    ReplyDelete

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig