Wednesday, July 12, 2017

Mango Margarita


Letos jsem ve spolupráci s Koloniál.cz připravila pár letních drinků, dva z nich jsem ladila do žluté barvy. Mango margarita je jedním z nich. Vynikající letní drink, který se připravuje z čerstvého manga. Skvěle se hodí pro vyjímečné příležitosti a věřím, že své hosty oslníte, když jim zrovna tento drink připravíte. Pokud nefandíte drinkům s alkoholem, vynechejte ho a získáte zdravou osvěžující mangovou tříšť.



Pro 2 osoby budeme potřebovat:
  • 1 ks zralé mango
  • 80 ml tequilla silver (2 velké panáky)
  • šťáva z 1 pomeranče
  • šťáva z 1 limetky
  • led (2 sklenice)
Mango oloupeme, dužinu nakrájíme na kostičky a vložíme do mixéru spolu s ostatními ingrediencemi. Mixujeme, dokud nám nevznikne mangová ledová tříšť. Navrstvíme do sklenic, ozdobíme plátkem limetky.

Užijte si léto!

Recept byl připraven pro Kolonial.cz
Share:

1 comment

  1. Tyjo, tak to vypadá skvěle. To určitě vyzkouším, díky za tip. Musím se přiznat, že právě mango jsem si v poslední době dost oblíbila. Dokonce přemýšlím i nad tím, že bych si ho začala pěstovat. Koukala jsem, že třeba tady mají docela přehledný návod jak na to, tak to asi zkusím.

    ReplyDelete

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig