Saturday, May 6, 2017

Grilovaný lilek




Je jedno, jestli rozpálíte gril, nebo grilovací pánev hezky v teple vašeho domova. S lilkem, kozím sýrem a granátovým jablkem připravíte svěží letní salát (třeba i v zimě).


budeme potřebovat:

  • 1 lilek
  • měkký kozí sýr
  • baby špenát
  • granátové jablko
  • sůl
  • olivový olej

Lilek nakrájíme na 0,5 - 1 cm široké plátky, posolíme a necháme chvíli potit, dokud nezačne pouštět vodu. Potom lilek osušíme papírovou utěrkou, potřeme z obou stran olivovým olejem a plátky pokládáme na rozpálenou grilovací pánev (gril), opečeme z obou stran, servírujte s kozím sýrem, granátovým jablíčkem a baby špenátem ❤️

Pozn.: Granátové jablíčko rozkrojte na čtvrtky, nalijte studenou vodu do misky a čtvrtky tam ponořte, vyjměte jadérka pod vodou a sceďte. 
Share:

2 comments

  1. Jé, jak mně chybí ty letní grilovačky. Osobně masu tolik nefandím, jím ho spíš vyjímečně, takže jsem si právě na grilovačkách vždycky užíval hlavně grilovanou zeleninu. A lilek teda obzvlášť. Trochu mě mrzí, že teď nemáme na čem grilovat. Starý gril se totiž rozbil. Přemýšlel jsem ale nad tím, že by možná stálo za to koupit nějaký nový a lepší. Mně osobně se třeba dost zamlouvají ty plynové grily.

    ReplyDelete
  2. My grilujeme přímo na grilu. Koupili jsme si elektrický gril z https://www.avenberg.cz/k93-grilovani , takže nepotřebujeme žádné další nádobí. Na zimu si převážíme gril do zimní zahrady, takže když dostaneme chuť na klobásu nebo plátek masa, tak zapneme gril a uděláme si ho. To je oproti grilu na uhlí velká výhoda. Taky někdo grilujete i v zimě? :-) .

    ReplyDelete

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig