Thursday, September 27, 2018

Placky z quinoy


Tyhle placky z quinoy jsem dělala nedávno na náš foodblogerskej piknik. Tenkrát jsem při jejich přípravě hodně improvizovala, protože jsme doma zrovna neměli pořádný zásoby jídla. Placky holkám chutnaly, tak jsem teď improvizovala podruhé a zkusila si vzpomenout, co jsem tam dávala. Tak hezky za čerstva přidávám recept na blog :).

Na 15 placiček budete potřebovat:

125 g červené quinoy
1 menší cuketu (200 g)
sůl (na vypocení cukety)
1 mrkev (70 g)
40 g sýra Gran Moravia
½ hrnku mraženého hrášku (100 g)
1 lžička mleté garam masaly
½ lžičky mletého římského kmínu
½ lžičky mletého koriandru
špetka chilli vloček
4 vejce
čerstvé, nebo sušené bylinky podle chuti (koriandr, petržel, tymián)

na smažení:
3 lžíce kokosového oleje, nebo másla ghí

na ozdobení:
rukola

Quinou v sítku propláchněte, vařte v 2,5 násobném množství vody 15 minut. Potom sceďte, vložte do mísy a nechte vychladnout.
Cuketu nastrouhejte nahrubo, osolte a nechte 20 minut vypotit. Potom vyždímejte přebytečnou vodu a přidejte ji k vařené quinoe. Mrkev a sýr nastrouhejte najemno a společně s ostatními ingrediencemi přidejte do misky s quinoou. Směs důkladně promíchejte, lžící tvořte na pánev s rozehřátým olejem placičky. Opékejte z obou stran dozlatova.
Servírujte s rukolou.

Dobrou chuť!

Share:

No comments

Post a Comment

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig