Monday, July 30, 2018

Duhová snídaně



Poslední dobou si užívám všechny druhy letního ovoce, které jsou k dostání a tvořím si barevné misky plné vitaminů. Je to lehce stravitelná snídaně, která celkem brzy vyžaduje svačinku, ale start je zlehka a to mi občas vyhovuje. Kromě sacharidů obsahuje tato snídaně také dávku tuků i bílkovin. Připravte si svou barevnou misku k snídani, nebo si ovoce připravte jako dezert, když máte chuť mlsat.



Pro 1 osobu budete potřebovat:


  • 1 banán
  • 1 lžíce tekutého kokosového oleje
  • 1 lžíce ořechového másla
  • 1 hrst borůvek a jahod
  • 1 hrst vodního a kantalupe melounu
  • ½ kiwi
  • 1–2 lžíce kokosových lupínků
  • 1–2 lžíce mandlových lupínků, nebo jiných ořechů
  • 1 lžička loupaných konopných semínek
  • ¼ lžičky mleté skořice (nemusí být)

Ovoce očistěte a nakrájejte na kousky. Melouny jsem vykrájela speciálním tvořítem, můžete zkusit použít lžičku. Na talíř poskládejte nejdříve banán, část zakápněte kokosovým olejem a ořechovým máslem. (Většinou si tohle místo hned rozmačkám vidličkou, aby se chutě dobře spojily). 
Potom přidejte ostatní ovocné kousky, kokosové a mandlové lupínky, posypejte konopnými semínky a špetkou skořice, jestli chcete.

Dobrou chuť!


Share:

1 comment

  1. No to je moc pěkné že máte na takové ovoce peníze abyste si mohli dělat takto krásné duhové snídaně. To u nás doma teda takový rozpočet nafouknutý nemáme, ale vlastně.. vadí mi to? Já ani nevím jestli něco schází mé duši.

    ReplyDelete

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig