Friday, January 26, 2018

Brokolicové placky s tofu


Tyhle placky vznikly úplně náhodou, když jsem šla nedávno z plavání a chtěla si dát k obědu něco lehkého s větším obsahem bílkovin. Maso poslední dobou moc nevyhledávám, tak jsem cestou přemýšlela, co máme vlastně doma v lednici.....brokolici, vajíčka, parmazán a vlastně taky tofu a to hned dva druhy. Tak to ho zapojím do svých placek a hned jsem vyhládlá pustila do jejich přípravy.

Pro 2 osoby budeme potřebovat:


  • 1/2 brokolice
  • 50 g marinovaného tofu (může být i přírodní)
  • 2 brambory
  • 3 vejce
  • trochu strouhaného parmazánu
  • sůl, pepř
  • špetku muškátového květu
  • 1/2 lžičky drceného kmínu
  • olivový olej


Nejdřív uvařte pár minut pokrájenou brokolici, tak aby změkla, ale zároveň neztratila barvu. Sceďte ji, nechte trochu vychladnout a rozmixujte. Brokolici nasypte do mísy, přidejte nahrubo nastrouhané tofu, najemno nastrouhané brambory (pustí škrob, který placky slepí), vejce, sůl, pepř, drcený kmín, muškátový květ a parmazán. Směs promíchejte, pomocí lžíce vkládejte na pánev s rozpáleným olejem, tvořte placičky, smažte z obou stran dozlatova.

Dobrou chuť!
Share:

1 comment

  1. O tofu jsem kdysi dávno ani nevěděla. Ale kvůli zdravotním potížím jsem našla a absolvovala seminář a začala připravovat jídlo i z tofu. Podle mě je to super potravina! Dá se upravit na mnoho a mnoho způsobů, dá se hodit na grill... A tady inspirace u vás je úplně super!

    ReplyDelete

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig