Monday, August 28, 2017

Rybí prsty s tzatziki



Jestli moc často nejíte ryby a chtěli byste to zlepšit, připravte si rybí prsty. Z talíře budou mizet tak rychle, že nebudete stačit přidělávat další.


Pro 2 osoby budeme potřebovat:


  • 300 g mořský vlk filet s kůží
  • 3 lžíce hladké mouky
  • 1 vejce
  • 1 čerstvý rohlík
  • 3 lžíce rostlinného oleje
  • sůl


Na tzatziki budeme potřebovat:


  • 1 salátovou okurku
  • sůl
  • 1 stroužek česneku
  • 150 g řeckého jogurtu
  • 1 lžička citronové kůry
  • 1 lžička citronové šťávy

Okurku nahrubo nastrouháme, posolíme a necháme asi 20 minut odležet. Okurka pustí vodu, kterou z okurky vymačkáme. Okurku bez tekutiny promícháme s prolisovaným česnekem, jogurtem, citronovou šťávou a kůrou.
Rohlík nakrájíme na kusy a rozmixujeme na strouhanku. Rybí filety nakrájíme na proužky, osolíme, obalíme v mouce, rozšlehaném vejci a strouhance. Smažíme na pánvi s rozpáleným olejem z obou stran dozlatova. Hotové filety osušíme na papírové utěrce.

Servírujeme s tzatziki.

Dobrou chuť!

Recept byl připraven pro Kolonial.cz.
Share:

1 comment

  1. Já teda ryby nejím, ale manžel je do nich blázen. Je to vášnivý rybář a někdy mně přijde, že u toho rybníka tráví až zbytečně moc času. Na druhou stranu by měl mít za týden nebo 10 dnů narozeniny a já bych mu chtěla udělat radost. Asi mu nakonec pořídím ten spodový prut o který mě několik měsíců žádá.

    ReplyDelete

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig