Saturday, June 24, 2017

Tequila cocktail se zázvorem


Léto je tady a k němu patří i skvělé drinky! Letos jsem jich pár připravila pro Koloniál.cz. Tvořila jsem drink na stříbrnou tequilu. Objevila jsem úplně skvělou kombinaci, která mě nadchla. Tento drink má prostě ten správný říz a to díky čerstvému zázvoru. Už asi blázním, ale při vybírání fotky jsem najednou ucítila limetku :) Už se těším na víkend, kdy si ho vychutnám na zahradě s přáteli!




Pro 2 osoby budeme potřebovat:
  • 80 ml Tequila silver (2 velké panáky)
  • 2 x 330 ml zázvorové pivo bez alkoholu (ginger beer) = zázvorová limonáda 
  • kořen čerstvého zázvoru (asi 4 cm)
  • led
  • šťáva z 1 limetky
  • 2 plátky čerstvého pomeranče

Pozn.: Nápoj lze připravit i bez alkoholu! 


Do sklenic navrstvíme led. Čerstvý zázvor oloupeme, na jemném struhadle nastrouháme. Připravíme si další větší skleněnou nádobu (džbán) na přípravu nápoje a vložíme tam nastrouhaný zázvor, přidáme 80 ml (2 velké panáky) tequily, zalijeme zázvorovým pivem, přidáme limetkovou šťávu a promícháme. Připravený nápoj nalijeme do sklenic s ledem, ozdobíme plátkem pomeranče.

Užijte si léto!


Share:

No comments

Post a Comment

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig