Tuesday, May 9, 2017

Fazolové brownies




Tahle verze zdravějšího dezertu vás možná potěší, možná naštve, až ho ochutnáte :) Nesmíte čekat, že je to božský dezert, nejlepší brownies na světě :) je to prostě dezert bez mouky, cukru, zato díky fazolím bohatý na bílkoviny. Tak si nechte chutnat a jestli můžu radit, nejlepší je doplněný bílým jogurtem. Tak jsem zvědavá, jestli zachutná i vám! Do které skupiny se zařadíte?

Na 12 kousků budeme potřebovat: 
  • 1 plechovka (420 g) červených fazolí
  • 3 banány
  • 2 vejce
  • 3 lžíce rýžového sirupu (medu)
  • 2 lžičky prášku do pečiva
  • 4 lžíce holandského kakaa
  • 1 lžička skořice 
Troubu předehřejeme na 170 °C.
Banány vidličkou rozmačkáme na talíři, fazole propláchneme a slijeme. Vložíme do mixéru spolu s ostatními ingrediencemi a mixujeme dohladka.
Vymažeme, nebo vyložíme pečícím papírem menší zapékací formu o velikosti cca 20x25 cm a vlijeme těsto.
Pečeme 35 - 40 minut. 
Brownies můžeme podávat s bílým smetanovým jogurtem.

Dobrou chuť!
Share:

7 comments

  1. Dobrý den!
    U nás se tento víkend pekly, ale recept byl téměř stejný (navíc bylo jentrochu hořké čokolády). 😇 No a musím říct, že já se rozhodně řadím do skupiny "chutná!". Není to samozřejmě jako klasické brownies - chutí to připomíná spíše lupínky chocapic, jak říkal můj přítel, ale je to výborná sladkost. No a můj osobní favorit je toto brownies když se ohřeje na pár minut v mikrovlnce. To je slast. ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji Elisabeth za komentář a výborný tip s čokoládou i nahříváním dezertu. Také zkusím :)

      Delete
  2. Dobrý den, chci upozornit na chybu v názvu - "falozové brownies" :D jinak sleduji i holky a mají úžasnou tvorbu :) a Vaše recepty? Jen vystřihnout z obrazovky a sníst :D :) opravdu velký palec nahoru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee, moc děkujeme za pochvalu a já za upozornění :)

      Delete
  3. Recept jsem vyzkoušela a můžu jenom doporučit. Akorát sladké a díky fazolím báječná textura. Děkuji za recept! ��

    ReplyDelete
  4. Prave sem brownies vyndala z trouby, voni skvele, tak uz se tesim, az ochutnam :-) Pekne s jogurtem a lesnim ovocem..

    ReplyDelete

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig