Saturday, February 23, 2019

Čoko-cheesecake


Asi jste si všimli, že mám ráda čokoládu, teda přesněji hořkou čokoládu. Poslední dobou mi přijde, že mám všechny ty dezerty dost podobné :). Na čoko-cheesecake jsem použila kokosové máslo. To je už samo o sobě dezert. Vyrábí se rozmixováním strouhaného kokosu (ve výkonném mixeru) a má docela tuhou konzistenci. Je výborné a syté. Jeden čoko-cheesecake člověka dokonale zasytí :).



Na 9 košíčků budete potřebovat:

na 1. vrstvu:

  • 100 g mandlového másla
  • 55 g kokosového másla
  • ¼ lžičky vanilky (používám Sonnentor)
  • 30 g nepraženého kakaa
na 2. vrstvu:
  • 60 g 90% čokolády (nebo 100% čokolády)
  • 45 g kokosového másla
  • 1 lžíce mandlového mléka

Ingredience na první vrstvu rozmixujte tak, aby vznikla krémová konzistence. Papírové košíčky vložte do formy na muffiny.  Do každého košíčku dejte lžíci kakaové směsi směsi a vložte na 15 minut do mrazáku.
Mezitím si ve vodní lázni rozehřejte ingredience na druhou vrstvu. Plech s košíčky vyndejte z mrazáku a do každého košíčku přidejte 1 lžičku čokoládové směsi. Vložte na několik hodin do mrazáku a potom dejte do lednice. (Většinou si v lednici nechám pár kousků na jídlo a ostatní mám v mrazáku.)

Tip: Když potřebuji jen menší množství mandlového mléka, nebo mi docházejí mandle :) dělám si mandlové mléko jen z pár mandlí, např. nasypu jen na dno šálku a nechám namočit přes noc. Druhý den mandle propláchnu,  dám k tomu přiměřeně vody (na ¼ šálku šálku mandlí, 1 šálek vody), rozmixuji a přes sítko sliji.

Dobrou chuť!



Share:

3 comments

  1. Vynikající! Tak jednoduché a tak dobré. Jestli máte rádi výraznou čokoládovou chuť, tohle je pro vás jako stvořené. Děkuju za recept :)

    ReplyDelete
  2. Tenhle mini cheesecake je prostě bomba. Nedávno jsem je dělala poprvé, ale určitě ne naposled. Udělala jsem je jako dárek k narozeninám pro bráchu. A košíčky měly vážně úspěch. Každý si dal jeden a dokonale nás uspokojil. Společně s pracovním oblečením z https://www.uvex-safety.cz/cs/ udělaly radost. Takže tenhle recept doporučuji. A posílám dál. 😊

    ReplyDelete
  3. Můj tatínek se naprosto do Cheesecaku zamiloval. Jakmile bude čas, asi bude nějaké upeču. Pravda že podle toho vašeho jednoduché receptu by to měla být hračka. Moc vám za to děkuji slečno.

    ReplyDelete

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig