Friday, September 15, 2017

Hummus z cizrny


Pomazánku z cizrny jsem jedla poprvé tak před 10 lety a musím říct, že jsem si ji opravdu zamilovala. Každého ale nenadchne! Můj manžel ji například ani neochutná, jen mi řekne, že přece nebude jíst humus :) Připravila jsem recept podle mé sestry, u které mi právě tolik zachutnal, je na něj profík. Děkuji Leni!

Na jednu misku pomazánky budeme potřebovat:

  • 1 konzerva sterilované cizrny
  • 1 stroužek česneku
  • 3 lžíce tahini pasty
  • šťáva z 1 citrónu
  • 1/2 lžičky mletého římského kmínu
  • sůl
Cizrnu i s nálevem rozmixujeme s prolisovaným česnekem, citrónovou šťávou, římským kmínem a solí. Nakonec přidáme tahini pastu a znovu mixujeme dohladka.
Servírujeme do misky, povrch posypeme sladkou sušenou paprikou (nasekaným koriandrem), zakápneme olivovým olejem. Podáváme se zeleninou (mrkev, řapíkatý celer, salátová okurka, paprika). Pomazánku můžeme doplnit pšeničnou totillou, nebo pita chlebem.

Dobrou chuť! 
Share:

No comments

Post a Comment

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig