Friday, August 4, 2017

Matcha colada


Krásný den vám přeju! Dnes jsem v jednom obchoďáku narazila na matcha tea (zelený čaj namletý na jemný prášek), nedalo mi to a koupila jsem si jen jeden sáček (2g) na ochutnání. Když jsem ho měla naposledy, moc mě to nenadchlo. Je fakt, že byl ale připravený jen s vodou a sirupem. Říkala jsem si, že je třeba dát tomu znovu šanci a už jsem v tu chvíli viděla svůj nápoj před očima a tušila, že tentokrát to bude dobrý.

Na 1 porci budeme potřebovat:
2 g matcha
100 ml kokosového mléka
1/2 šálku čerstvého ananasu
1/2 šálku ledu

Všechny ingredience rozmixujeme dohladka. A to je celé :) Nalijeme do sklenice, ozdobíme mátou, nebo kouskem ananasu, nebo jak je libo.
Pozn. 
Slečna v obchodě mi říkala, že se akorát matcha nemá pít nalačno, tak radši si tento nápoj nedávejte k snídani.


Dobrou chuť!
Share:

2 comments

  1. Dobrý deň,
    tento nápoj vyzerá skvele a rada by som ho vyskúšala :) Môžem sa opýtať akú značku matcha používate?
    Ďakujem a prajem krásny deň :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrý den, měla jsem Bio matcha tea harmony, krásný den.

      Delete

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig