Tuesday, March 14, 2017

Proteinová snídaně


Vyvážená snídaně s vysokým obsahem bílkovin nám zajistí dobrý start do celého dne. Papriky se dají krásně naplnit sýrem cottage a chleba už není potřeba.

Na 1 porci budeme potřebovat:

  • 2 papriky
  • 100 g sýra cottage
  • 1 vejce + lžička másla
  • sůl, pepř, (mleté chilli)
  • jarní cibulka (pažitka)
  • okurka, nebo jiná zelenina
Papriky očistíme, rozkrojíme, vyjmeme jadřince a naplníme sýrem cottage. Dochutíme solí, pepřem, případně mletým chilli. Na másle připravíme volské oko, servírujeme se zeleninou.

Dobrou chutˇ!
Share:

2 comments

  1. To vypadá strašně dobře. Hned bych si nějakou takovou proteinovou snídani dal. Ony obecně jsou proteiny strašně důležité. Mně ale přijde, že jich do těla dostávám docela málo. Proto se to snažím nějak kompenzovat. V tom se mi mimo jiné docela osvědčil třeba tento protein drink mix Ten je super... Hlavně skvěle chutná. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za tip. Je pravda, že bílkoviny by se určitě neměly podceňovat. Sama mám ale taky trochu problém sledovat kolik bílkovin do těla dostávám. Co se mi ale v tomto ohledu dost osvědčilo jsou takové ty proteinové Nutrend tyčinky. Znáte? Mám teď doma docela velkou zásobu, beru si je s sebou hlavně do práce.

      Delete

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig