Tuesday, February 21, 2017

Grilovaná dýně s ricottou


Dýni s chutí zařaďte do svého jídelníčku! Nejen, že výborně chutná, ale má také vysoký obsah vody, spoustu vlákniny, obsahuje vitamíny A,C,D,E, vápník, hořčík, draslík, železo a navíc s minimem kalorií pomáhá i při hubnutí!

Pro 2 osoby budeme potřebovat:
  • 1 ks máslové dýně
  • 1 granátové jablko
  • 1x sýr ricotta
  • olivový olej
  • čerstvá hladkolistá petržel

Dýni opláchneme, rozkrojíme na polovinu.

Troubu nastavíme na gril, předehřejeme na 220 °C, plech vyložíme pečícím papírem.
Dýni potřeme olivovým olejem, osolíme a pečeme asi 45 – 50 minut doměkka a zezlátnutí.

Granátové jablko nakrájíme na čtvrtky. Připravíme si větší mísu se studenou vodou. Čtvrtky granátového jablíčka ponoříme do vody, uvolníme zrníčka od slupky a slijeme vodu. Zůstanou nám zrníčka určená pro spotřebu. 

Dýni servírujeme s ricottou a granátovým jablkem, petrželkou, nebo jinými bylinkami.

Dobrou chuť!

- recept by připraven pro Kolonial.cz


Share:

2 comments

  1. To vypadá krásně, určitě na podzim vyzkoušíme! Díky za tip :) jsem moc ráda, že grilovací sezona už začala, je to pro mě jednoduchá večeře a jsme všichni spokojeni. Loni jsme pořídili nový gril a je to radost na něm grilovat, mám pořád nutkání hledat nové recepty a inspirace :) trochu zvláštní mi tam přijde to granátové jablko, ale v kombinaci s jemnou ricottou, proč ne :)

    ReplyDelete
  2. Já miluju grilovanou zeleninu. Cuketu a dýni na grilu bych mohla jíst pořád. Toho se snad nejde přejíst :-D . Přítel kdysi koupil takový malý gril na dřevěné uhlí jako takovou nouzovku a měli jsme ho ještě vloni :-D . Na letošek bych chtěla koupit už nějaký větší gril z https://www.avenberg.cz/k93-grilovani , ale nevím jaký. Máte tip, podle čeho gril vybrat a jaký je na grilování zeleniny nejlepší?

    ReplyDelete

© Moje barevná kuchyně | All rights reserved.
Blogger Template Developed by pipdig